سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

استکبار جهانی به نفع مردم کاری انجام نمی دهد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت : استکبار جهانی در طول تاریخ هیچ کار مفیدی برای مردم و منفعت عمومی انجام نداده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،آیت الله نعیم آبادی گفت: تفرقه ، دعوا ، جنگ و جنایت ، ستمگری و چپاول تنها بخشی از اقدامات استکبارجهانی در حق مردم است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت : دخالت های انگلیسی ها ، آمریکایی ها و پرتغالی ها در زمان طاغوت در کشور نشان داده که چپاول و حشی گری از اقدامات آن ها است و کاری به نفع مردم انجام نداده اند.

آیت الله نعیم آبادی افزود : امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی فرزندان غیور این سرزمین با عشق مدافعان حرم هستند و در این راه ایستادگی کرده اند.

امام جمعه بندرعباس گفت : اگر از گذشته هم حکومت اسلامی بر کشور حاکم بود قبور مطهر اهل بیت (ع) مورد هجوم و حمله دشمنان قرار نمی گرفت.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به 21 تیر روز حجاب و عفاف افزود : در این روز در سال 1314 با اعلام کشف حجاب به دستور رضاخان به مسجد گوهرشاد حمله و مردم زیادی کشته شدند که این روز به نام حجاب و عفاف نامگذاری شد.

امام جمعه بندرعباس گفت : کشف حجاب یکی از ایده های استکبار جهانی از جمله کشور انگلیس است و زنان ما باید با حفظ عفاف و حجاب خود در دام آنان قرار نگیرند.

آیت الله نعیم آبادی افزود : زنان جامعه باید توجه کنند که کشف حجاب یک اندیشه استکباری است که برای برهم زدن جامعه به وجود آمده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به ظرفیت های مناسب ساخت کشتی در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل در بندرعباس گفت : رعایت استانداردهای بین المللی و ارزانتر بودن نسبت به نمونه خارجی آن از مهمترین مزایای ساخت کشتی در این مجتمع است.

آیت الله نعیم آبادی افزود : کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران باید برای افزایش اشتغال در این مجتمع و رونق بیشتر سفارش ساخت کشتی را به داخل کشور بدهد .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت : سفارش کشتی به خارج از کشور بی اعتمادی به ظرفیت های داخلی و هدررفت پول و سرمایه است.

امام جمعه بندرعباس پیگری وزیر صنعت معدن و تجارت و استاندار برای رفع این مشکل را خواستار شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت : برای مدیریت بهتر جامعه گرفتن مالیات از روی انصاف و عدل بسیار مهم است.

انتهای پیام /س
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.