سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی رغم عذرخواهی آمریکا از امارات؛

درخواست غرامت 200 میلیون دلاری مظنون سابق داعشی از آمریکا

تاجر 41 ساله اماراتی که به وسیله پلیس آمریکا به طرز خشونت باری بازداشت شد، خواهان غرامت 200 میلیون دلاری است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی شبکه پرس تی وی نوشت: احمد المنهالی، تاجر 41 ساله اماراتی که برای درمان به آمریکا سفر کرده بود، به ظن عضویت در گروه تروریستی داعش به وسیله پلیس آمریکا به طرز خشونت باری بازداشت شد. وی خواهان پرداخت غرامت 200 میلیون دلاری شده است.

بر این اساس، المنهالی گفت: خوشحالم که (آمریکا) عذرخواهی کرده‌اند و این یک گام رو به جلوست اما این به آن معنا نیست که عذرخواهی آن‌ها پذیرفته شده است و یا اینکه من از حق خودم صرف نظر می کنم.

وی این رفتار پلیس را «غیر انسانی» و «تحقیر آمیز» توصیف کرد و افزود: این حادثه موجب شد تا وی یک قرارداد 70 میلیون دلاری با شرکتی دارویی در سن دیه گو را از دست بدهد.

بر اساس اعلام پلیس آمریکا، یکی از کارمندان هتل با توجه به تماس تلفنی این تاجر، تصور می‌کند که وی عضو گروه تروریستی داعش است. پلیس آمریکا در نهایت المنهالی را آزاد کرد، اما وی به دلیل جراحات به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش این پایگاه، تصاویر ویدئویی از حضور چندین پلیس مسلح در مقابل هتل، دستبند زدن و بازرسی المنهالی و دراز کشیدن وی بر روی زمین به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.