سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه تحصن مردم بحرین مقابل منزل شیخ عیسی قاسم/بحرینی‌ها: به خون شهدا وفاداریم

مردم بحرین در بیان وفاداری خود به شهدای وطن بر ادامه اراده مردمی تا گرفتن انتقام از عاملان ریخته شدن خون شهدا تأکید کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از تلویزیون العالم، شهروندان بحرینی بر ادامه تحصن تا لغو تصمیم رژیم برای سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم و گرفتن انتقام خون شهدا، تاکید کردند.

مردم بحرین همچنان به تحصن در مقابل منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته این کشور ادامه می دهند. در همین حال جنبش حق و ائتلاف جوانان انقلاب چهاردهم فوریه از مردم خواستند در تجمع اعتراض آمیز فردا (جمعه) در مناطق مختلف این کشور که در اعتراض به ظلم و ستم فرقه گرایانه در این کشور برگزار می شود، شرکت کنند. 

گزارشگر العالم همراه با پخش تصاویری از تجمع اعتراض آمیز مردم بحرین مقابل منزل شیخ عیسی قاسم در اعتراض به سلب تابعیت از وی گفت: مردم بحرین تصمیم خود را برای ادامه اعتراضات تا بازگشت رژیم بحرین از تصمیم ظالمانه خود برای سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم گرفته اند. 

آنها رژیم را به تلاش برای ادامه ظلم و ستم طایفه ای متهم می کنند. مردم معترض در شعارهای خود به موضوع بازداشت شدگان در زندان های رژیم نیز اشاره می کنند. شهروندان بحرینی همچنین در بیان وفاداری خود به شهدای وطن که شمار آنها از یکصد و هفتاد نفر فراتر رفته است، بر ادامه تحرکات مردمی تا گرفتن انتقام از عاملان ریخته شدن خون آنها تاکید کردند. 

این گزارش همچنین افزود: ائتلاف جوانان انقلاب چهاردهم فوریه اعلام کرد این که رژیم بحرین امیدوار است تحصن کنندگان خسته شوند، امیدی است که هرگز تحقق نخواهد یافت. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.