سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احصای آمار حقوقی مدیران برای دولت، کار مشکلی نیست

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مدیران رانت خوار به درد نظام نمی‌خورند.

"سیدکمال‌الدین سجادی" سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر مبنی بر عزل و برکناری مدیران با حقوق‌های نامتعارف، اظهار داشت: وقتی به اوایل انقلاب نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که برخی از مسئولین و مدیران، اصلاً حقوق نمی‌گرفتند و برای انقلاب و در راه خدا، ادای وظیفه می‌کردند.

وی با بیان اینکه انتشار فیش‌های حقوقی، اعتماد مردم  نسبت به برخی مدیران را مخدوش کرده است، گفت: احصای آمار حقوقی و برخورد با چنین مدیرانی که در اقلیت هستند، برای دولت، کار مشکلی نیست چراکه افرادی که چنین حقوق‌های بالایی را گرفته‌اند، چندان شق‌القمری در ارتباط با کار خود انجام نداده‌اند.

سجادی با تأکید بر اینکه سرمایه نظام جمهوری اسلامی روی اعتماد مردم بنا شده است، تصریح کرد: ما استعدادها و نیروهای تحصیلکرد، باتجربه و پاک‌دست خوبی در مدیریت جامعه داریم. 

وی با بیان اینکه مدیران رانت‌خوار به درد نظام نمی‌خورند، تأکید کرد: دولت گفته که چنین مدیرانی خطاکارند اما من می‌گویم که این‌ها هم خلافکار و هم مجرم‌اند. 

سخنگوی جبهه پیروان، با بیان اینکه مدیران با حقوق‌های نامتعارف باید به طور شفاف به مردم معرفی شوند، گفت: چنین مدیرانی، وقتی معرفی و برکنار شدند، نباید فرداروزی در پست دیگری و در پوشش دیگری قرار بگیرند.   

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.