سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات فوتسال مهاجرین در مشهد با قهرمانی تیم پامیر به پایان رسید+ عکس

مسابقات فوتسال مهاجرین افغانستانی مقیم مشهد که با عنوان «جام صلح و دوستی یادواره شهدای مظلوم افغانستان» در سالن قدس برگزار شد شب گذشته به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، در بازی فینال این بازی ها که دیشب برگزار شد تیم «پامیر» با غلبه بر تیم «سید الشهدا(ع)» به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد و در بازی رده بندی تیم «امید انقلاب» با پیرزوی بر تیم «پیمان» سوم شد.

در بازی فینال پیشکسوتان مهاجر نیز تیم «ثامن الائمه» با غلبه بر تیم «آریا» به مقام نخست دست یافت و تیم «امید انقلاب» با غلبه بر «پیمان» سوم شد.

در این مراسم محمد کاظم کاظمی، رئیس شورای فرهنگی افغانستانی های مقیم ایران، طی سخنان کوتاهی از شورای ورزشی مهاجرین مقیم مشهد به خاطر برگزاری این دور از مسابقات تشکر کرد و حضور جوانان مهاجر در صحنه های ورزشی را نشانه نشاط و پویایی جامعه مهاجر ذکر کرد.

«طاهر محمدی»، مسئول شورای ورزشی مهاجرین مقیم مشهد در گفت گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خوشحالیم که توانستیم این جام را با موفقیت به پایان برسانیم و در مجموعه 58 تیم در رده سنی آزاد و پیشکسوت در این مسابقات حضور پیدا کردند و استقبال تیم های مهاجر از این دوره از بازی ها بسیار خوب بود.

وی در ادامه افزود: تمام هزینه های این جام از طرف خود تیم ها و شورای ورزشی بوده است و البته جوایز تیم برنده را که در مجموع 2800000 تومان بود شورای فرهنگی افغانستانی های مقیم ایران تقبل کرد که جا دارد از این شورا تشکر کنیم.

احمدی در ادامه تصریح کرد: این مسابقات با انجام 130 مسابقه در طول شب های مبارک رمضان در سالن قدس جریان داشت که به لطف خدا وحمایت تماشاگران مهاجر ما توانیستیم به بهتریت کیفیت این دوره از مسابقات را به پایان برسانیم.











انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.