سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

اعلام برنامه های هفته عفاف و حجاب در استان

فاطمه محمد بیگی ؛ دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان در نشست رسانه ای با اصحاب رسانه ، از برپایی ششمین نمایشگاه عفاف و حجاب در قزوین خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ به گفته محمد بیگی،مجری این نمایشگاه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری است و از 20 تیر ماه به مدت یک هفته در پارک بانوان بر پا می شود .

وی اضافه کرد : این نمایشگاه شامل غرفه های ، عفاف و حجاب ، سبک زندگی  ایرانی اسلامی  ، هنری ، اعتیاد و بانوان ، سلامت و بانوان ، مشاوره رایگان ، بنیاد عفاف و حجاب ، تغذیه سالم و نقاشی کودکان است.

محمد بیگی افزود   : نمایشگاه مد ولباس ایرانی اسلامی هم از 22 تا 24 تیر در فرهنگسرای بانوبرگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری  تجمع بزرگ دفاع از حریم خانواده هم 21 تیر ماه در پارک الغدیر خبر داد  .

محمد بیگی اضافه کرد  : پویش مردمی ، من خانواده ام را دوست دارم ، در فضای مجازی ، اینستاگرام ، تلگرام  تشکیل ودر کانالی با همین نام محتوا های جدید در رابطه با عفاف و حجاب منتشر می شود .

دبیر بنیاد  عفاف و حجاب استان ، مسابقه بزرگ کتابخوانی ، کتاب احکام مصور پوشش بانوان  را هم از دیگر بر نامه های این هفته نام برد.

محمد بیگی افزود : اجرای طرح گوهر رحمت ، اهدای گل به بانوان محجبه  با هدف دعوت از بانوان برای پوشش عفیفانه در تقاطع خیابان عدل و خیام از دیگر برنامه ها است .

دبیر بنیاد  عفاف و حجاب استان  گفت : باتوجه به گسترش روابط زنان و مردان در جامعه برای پیشرفت و توسعه کشور ، بیشتر از گذشته نیازمند اجرای  قوانین عفاف و حجاب در جامعه  هستیم تا با اجرای این قوانین و بهرمندی از پوشش عفیفانه ، افراد در امنیت اخلاقی  به فعالیتهای اجتماعی خود بپردازند .

هفته عفاف و حجاب از 21 تیر ماه آغاز می شود.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.