سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور بانوی طلایی کاراته پایتخت در کمپ تمرینی سوئد

بانوی طلایی کاراته پایتخت به دعوت کشور سوئد بامداد فردا برای شرکت در کمپ تمرینی 5 روزه عازم گوتنبرگ می شود.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیده عباسعلی درهمین ارتباط گفت: با دعوت کشور سوئد و هماهنگی فدراسیون بامداد فردا عازم گوتنبرگ سوئد خواهم شد و در کمپ تمرینی 5 روزه این کشور شرکت می کنم.

وی افزود: در این کمپ تمرینی قهرمانان کشورهای دیگر هم حضور دارند و قرار است تمرینات مشترکی با کاراته کاهای سایر کشورها داشته باشم.

عباسعلی با اشاره به اینکه تمام تیمها آرزوی تمرین مشترک با تیم ایران را دارند، ادامه داد: حضور در کمپ به نفع هر ورزشکاری است و این اتفاق خوبی است که برای من رخ داده و باعث آشنایی من با قهرمانان سایر کشورها خواهد شد و با نحوه مبارزات آنها آشنا می شوم.

بانوی ملی پوش کاراته کشورمان در خصوص میزان آمادگی اش گفت: هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده ام و تا مسابقات جهانی فرصت زیادی هست و تا آن زمان به مرز آمادگی خواهم رسید.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم در رقابتهای دانشجویان جهان شرکت کنیم، چرا که این مسابقات یک رقابت جهانی کوچک است و اکثر رقبای ما که دانشجو هستند در این رقابتها هم حضور دارند.

عباسعلی تصریح کرد: مسابقات دانشجویان جهان محک خوبی برای کاراته کاهاست تا با حریفان شان پیش از حضور در مسابقات حساس جهانی آشنا شوند.

ملی پوش کاراته کشورمان گفت: 22 تیرماه وارد تهران می شوم و بلافاصله به اردوی تیم ملی ملحق خواهم شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.