سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت مشارکت نهادهای ذیربط برای تعطیلات تابستانی

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از توجه همه جانبه ی نهادهای ذیربط در بحث تعطیلات تابستانی مدارس خبر داد.

علي زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص روند توزیع تعطیلات در طول سال گفت:بحث توزيع تعطيلات از مدتي پيش مطرح بوده و از نظر كارشناسي نيز نقطه نظراتي در اين رابطه وجود دارد اما از لحاظ اجرايي مستلزم آمادگي مقدماتی و تفكيك برنامه هاي اجرايي است .

وی عنوان كرد:بر اساس مطالعات انجام شده  در خصوص وجود تعطيلات طولاني در ساير كشورها موضوع توزيع تعطيلات تا حدي منطقي و بديهي است ولي با توجه به قوانين نهادهاي مختلف كشوري عملياتي شدن اين طرح ميسر نيست.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش عنوان كرد:با توجه به اين كه آغاز سال تحصیلی از مهر ماه به مصوبه قانوني مجلس درآمده همچنين تعطيلات بايد متناسب با شرايط جغرافيايي استان ها تنظيم شود که برای  این مسئله نياز به تدوين برنامه هاي جديد مشاهده مي شود.

زرافشان بيان كرد:سياست توزيع تعطيلات در حوزه هاي گردشگري نيز حائز اهميت است چرا كه تجمع زماني و مكاني در برخي از استان ها كاهش پيدا كرده و گردشگران در تمام شهرها و استان هاي كشور توزيع مي شوند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اظهار كرد:بايد سياست ها و نهادهاي مختلف هم سو شده  چرا كه توزيع تعطيلات موضوع درون آموزش و پرورشي نيست و تمام دستگاه هاي ذيربط بايد در اين رابطه تصميم بگيرند.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.