سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

سرقت پارسال دستگیری امسال!

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان گفت: سارق مسلح که يک سال قبل از شهرستان انار يك ميليارد و 600 ميليون پسته سرقت كرده بود، روز گذشته توسط پليس امنيت عمومي در کرمان دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ عبدالعلي روانبخش افزود: در پي يک فقره سرقت پسته در شهرستان انار دستگيري سارق يا سارقان در دستور پليس استان کرمان قرار گرفت.

وي خاطر نشان کرد : ماموران امنيت عمومي اين فرماندهي موفق شدند پس از يک سال با يک سري اقدامات پليسي و تلاش شبانه روزي، منزل سارق را شناسائي و از حضور اين شرور مسلح در مخفيگاهش آگاهي پیدا کنند.

سرهنگ روانبخش اظهار کرد: ماموران پليس با هماهنگي مقام قضايي در يک اقدام ضربتي سارق را در منزلش دستگير و جهت تحقيقات بيشتر به کلانتري منتقل کردند.

وی تصریح کرد : سارق مسلح که در ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند در مواجهه با شواهد موجود چاره اي جز بيان حقيقت نداشتند و به سرقت پسته در شهرستان انار به ارزش يك ميليارد و 600 ميليون ريال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان گفت: سارق دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي و تحقيقات تکميلي در خصوص کشف سلاح ادامه دارد.
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.