سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

تایید قتل کودک کلاردشتی

قتل کودک کلاردشتی تایید شد.

فرمانده انتظامی کلاردشت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه پس از بررسی صحنه و جزییات حادثه، فرضیه قتل بردیا حاتمی کودک 5 ساله کلادرشتی تایید شده است گفت: چند مظنون نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ منتظری با بیان اینکه تحقیقات از مظنونان ادامه دارد افزود: با توجه به حساسیت مردم در زمینه پیگیری پرونده این قتل، ماموران نیروی انتظامی در این زمینه اقدامات لازم را انجام دادند.

وی گفت: بررسی‌های نهایی در حال انجام است و نیروی انتظامی همه تلاش خود را در راستای تنویر افکار عمومی ، دستگیری عامل یا عاملان قتل به کار بسته و به زودی پس از طی مراحل مختلف جزئیات آن اعلام می‌شود.

فرمانده انتظامی کلاردشت با بیان اینکه تیم های مختلف آگاهی، تشخیص هویت ، پزشکی و قضایی در حال بررسی های دقیق بر روی این پرونده هستند، افزود: قبل از پایان بررسی ها نمی توان هرگونه اظهار نظر رسمی و قطعی در این خصوص داشت.

پزشکی قانونی مازندران نیز اعلام کرد، علت تامه مرگ این کودک در حال بررسی علمی کارشناسان این اداره است.

بردیا حاتمی کودک 5 ساله کلاردشتی 8 تیرماه امسال گم شده بود و تلاش های مردمی برای پیدا کردن وی د و روز بعد سبب پیدا شدن جسد بی جان این کودک در کنار رودخانه سردآبرود کلاردشت شده بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.