سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علوی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان:

ایران در امنیت کامل به سر می‌برد

وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج)، کاملاً بر صحنه اشراف دارند.

"سیدمحمود علوی" وزیر اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به سوالی در مورد تحرکات در شمال غرب کشور که باعث دستگیری تروریست‌های تکفیری شد، گفت: ما تنها گوشه‌ای از مطالب را می‌توانیم با مردم در میان بگذاریم بخاطر اینکه طرح برخی مسائل ممکن است بیش از آنکه اطلاعات به مردم بدهد، باعث سوء استفاده دشمن می‌شود و لذا چاره‌ای جز این نیست که یک سری از اطلاعات را مطرح نکنیم.

علوی گفت: بنده همین قدر به مردم اطمینان می‌دهم که سربازان گمنام امام زمان(عج) با همکاری سایر دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی نظام کاملاً بر صحنه اشراف دارند و هرگونه حرکت مشکوک را رصد می‌کنند و به موقع، آن‌ها را به زیر ذره‌بین می‌برند و علیرغم اینکه در کشورهای منطقه و جای جای دنیا شاهد عملیات انتحاری، انفجاری و تروریستی هستیم ولی الحمدالله جمهوری اسلامی ایران در امنیت و آسایش کامل به سر می‌برد.
وزیر اطلاعات در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت کشورهایی که روابطشان با رژیم صهیونیستی را عادی کرده‌اند نیز گفت: همیشه تا زمانی که دولت‌ها قرار بوده با ارتش‌های منظمشان فلسطین را آزاد بکنند و رژیم صهیونیستی را به زانو درآورند، با شکست مواجه بوده‌اند ولی از زمانی که ملت‌ها پا به میدان گذاشته‌اند، رژیم صهیونیستی، روز به روز با چالش بیشتر مواجه شده است.

علوی افزود: بمب‌ها، توپ‌ها و موشک‌های ارتش‌ها و دولت‌ها، رژیم صهیونیستی را متزلزل نکرد اما کمان کودکان فلسطینی، اسرائیل را به زانو درآورده است.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: حرکت‌ها و جنبش‌های مردمی نظیر راهپیمایی روز قدس، کار دولت‌ها نیست بلکه حرکت ملت‌هاست و این حرکت ملت‌ها به نتیجه خواهد رسید و در نهایت، فلسطین آزاد خواهد شد.

علوی همچنین در پاسخ به این سوال که چه پیامی برای کشورهای حامی صهیونیست‌ها دارید گفت: نتیجه رابطه با اسرائیل مثل وضعیت کسی است که در حال غرق شدن است. کشورهایی که با رژیم صهیونیستی رابطه برقرار می‌کنند، قطعاً از سوی ملت‌هایشان با همان چالش‌هایی مواجه می‌شوند که امروز، رژیم صهیونیستی از سوی ملت‌های اسلامی با آن‌ها مواجه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، صهیونیست ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.