سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

تأمین اقلام و کالاهای مورد نیاز در تعطیلات عید سعید فطر

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، از پیش بینی و تأمین اقلام و کالاهای مورد نیاز در تعطیلات عید سعید فطر امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید نعیم امامی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری، با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر و افزایش حضور مسافران و گردشگران در استان گفت: پیش بینی لازم برای تأمین اقلام و مایحتاج ضروری در این ایام انجام شده است.

وی افزود: در این ایام، 850 واحد نانوایی، تمامی واحدهای صنفی و میدان میوه و تره بار استان فعال است.

امامی با بیان اینکه در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه همزمان با تعطیلات عید فطر امسال، کشتار مرغ در کشتارگاه های چهارمحال و بختیاری صورت می گیرد، اظهار داشت: در حال حاضر 160 تن گوشت مرغ در انبارهای استان به صورت ذخیره وجود دارد و در صورت نیاز به هر میزان، می توان آن را در فاصله 2 ساعت از استان همسایه تأمین کرد.

رئیس کمیته تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری گفت: گوشت قرمز، آرد و شکر هم در انبارهای استان ذخیره شده و در این زمینه نیز مشکلی وجود ندارد.

وی همچنین از نظارت 25 گروه با 50 نیرو بر مراکز عرضه کالا در نقاط گردشگری استان طی تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و افزود: سامانه تلفنی 124 آماده دریافت گزارشات در این زمینه است.

امامی اضافه کرد: 149 فروشگاه استان هم در این مدت اجناس خود را با 10 تا 25 درصد تخفیف ارائه می کنند.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.