سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

طرح ترافیکی پلیس راه از فردا

رییس پلیس راه استان از حضور بیش از 60 تیم گشتی پلیس در محورهای استان همزمان با تعطیلات عید فطر خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ سرهنگ نصراله بیگلری امروز به خبرنگاران گفت:  در روزهای عادی سال حدود 40 گشت پلیس درمحورها  استان فعال هستند و در روزهای تعطلیل و افزایش ترافیک  تعداد این گشت تا بیش از 70 گشت هم خواهد رسید.

وی ، از فعال شدن 15 سیستم سرعت سنج ثابت در آزاد راه های استان  هم خبر داد و گفت : سرعت غیر مجاز ، متوسط سرعت و فاصله طولی خورودها در آزاد راههای استان  با این سیستم  کنترل میشود

رییس پلیس راه استان ، سرعت و سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ را از خطوط قرمز پلیس بیان کرد.

سرهنگ بیگلری افزود: اگر راننده ای 2 تخلف هم زمان  مرتکب شود پلیس  خودرویش  را 72 ساعت متوقف میکند .

سرهنگ بیگلری همچنین  استقرار گشت های پلیس راه  در جاده های دوطرفه را  از اولویت های پلیس  دانست .

رییس پلیس راهاستان با بیان  محور قزوین کرج یکی از پرتردد ترین محورهای کشور است گفت: یک سوم تصادفات استان در این محور رخ می دهد.

بگفته ی سرهنگ نصراله بیگلری خودروی پراید با 24/3 درصد  حادثه سازترین خودروی محورهای استان است و  66/2 درصد از تصادفات در محورهای استان  ناشی از عدم توجه به جلوست.
وی افزود:  12 درصد از سوانح رانندگس ناشی از سرعت غیر مجاز  و 7 درصد هم  مربوط به انحراف به چپ  است .

رییس پلیس راه استان،  بیشترین زمان تصادفات در استان را ساعت 16 تا 20 با بیست و پنج درصد و 20 تا 24 را با هفده درصد اعلام کرد

رییس پلیس راه استان همچنین از توقیف 2 هزارو 128 خودرو و  هزارو 690 موتور سیکلت در محورهای استان در سه ماهه گذشته به علت تخلفات رانندگی خبر داد

رییس پلیس راه استان همچنین از محدودیت های ترافیکی خودروهای سنگین  به استثنا مواد فاسد شدنی و مواد سوختی در روز  15 تیرماه در آزادراه قزوین - کرج  و محور قدیم قزوین - رشت از ساعت  12 تا 24   خبر داد.

سرهنگ بیگلری ی همچنین گفت: تردد ا نواع تريلر،كاميون و کامیونت  به استثنا مواد فاسد شدنی در محور قزوین رشت و بلعکس در رزوهای چهارشنبه14 تیر و جمعه 18 تیر از ساعت 8  تا 24 ممنوع است.

رییس پلیس راه همچنین از محدویت ترافیکی در محور قزوین - کرج  در روز چهارشنبه16 تیر از ساعت 7  تا 20  و جمعه 18 تیر از ساعت 12 تا  1 بامداد و در روز شنبه 19 تیر از ساعت 12 تا 24  خبر داد .
انتهای پیام/
برچسب ها: طرح ، ترافیکی ، پلیس ، فردا ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.