سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

راه یابی دو جوان کرمانی به مرحله‌ی نهایی مسابقه جوان سوره

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان، از راه یابی «سیّدمحمّدعلی رضایی» در بخش ترانه و «مدیحه محمّدابراهیمی» در بخش داستان کوتاه، در چهاردهمین دوره از جشنواره مهرواره خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ میرحسینی گفت: راه‌یافتگان این مهرواره در بخش‌های داستان کوتاه، داستان صدکلمه‌ای، شعر سنتی (قالب کلاسیک)، شعر نو (نیمایی) و ترانه معرّفی شدند که در میان آن ها نام دو جوان کرمانی به چشم می خورد .

وی با اشاره به اینکه در بخش ترانه، 452 اثر به دبیرخانه‌ی این رویداد ادبی ملّی رسیده بود که 13 اثر به‌عنوان راه‌یافتگان این بخش به مرحله‌ی نهایی چهاردهمین مهرواره‌ی شعر و داستان جوان سوره معرّفی شدند، افزود: سیّدمحمّدعلی رضایی، شاعر جوان استان کرمان، با ترانه‌ی «شیشه‌ی دودی» موفق شد، به مرحله‌ی نهایی راه یابد.

میرحسینی افزود: آقای رضایی، در گفتگوی با روابط عمومی حوزه هنری کرمان دربارۀ اثر راه یافته به این جشنواره چنین گفت: ترانه‌ی «شیشه‌ی دودی» در مورد آلودگی هواست و تحت تاثیر خبرهای ناگواری است که از آسیب‌های آلودگی هوا به گوش می‌رسد، سروده شده است و روایت حال و روز مادربزرگ راوی است که بیماری او تحت تاثیر آلودگی هوا، تشدید شده است.

میرحسینی گفت: در بخش داستان کوتاه 666 اثر به دبیرخانه‌ی این رویداد ادبی ملّی رسیده بود که در نهایت 22 اثر به مرحله‌ی نهایی چهاردهمین مهرواره‌ی شعر و داستان جوان سوره معرفی شدند.

وی افزود: مدیحه محمّدابراهیمی، داستان‌نویس جوان استان کرمان، با داستان کوتاه
«دفینه» در این رویداد شرکت کرده بود و موفق شد، به مرحله‌ی نهایی راه یابد.

میرحسینی افزود: : چهاردهمین جشنواره‌ی شعر و داستان جوان سوره در بخش‌های داستان کوتاه، داستان صدکلمه‌ای، شعر سنتی، شعر نو و ترانه، 21 و 22 تیرماه جاری در زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.