سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

26 هزار نفر ساعت کار ، در فوریتهای پزشکی مهاباد

در سه ماه اول امسال ، پرسنل فوریتهای پزشکی شهرستان مهاباد ، بیش از 25 هزار نفر ساعت فعالیت انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مسئول فوریتهای پزشکی 115 شهرستان مهاباد با اشاره به انجام 25 هزار و 500 نفر ساعت کار در این مدت گفت : تمام پایگاه های مرکز فوریتهای پزشکی مهاباد در طول دوره طرح استقرار نوروزی ، شرکت در مانور دفاع از کوی و برزن ، برنامه های سفر رییس جمهور و مأموریتهای درون شهری و برون شهری در آمادگی کامل بودند.

طاهر آریا افزود : در این مدت ، تعداد 5 پایگاه شامل 2 پایگاه در داخل شهر و 3 پایگاه جاده ای در روستاهای ترشکان ، برهان و عبداله کرده ، به همشهریان و مسافران ، خدمات شبانه روزی ارائه کرده اند.

وی اظهار داشت : از 617 مأموریت صورت گرفته توسط پایگاهها ، 439 مأموریت شهری و 178 مأموریت جاده ای بوده که از این تعداد340 مورد غیر تصادفی و 277 مورد تصادفی بود.

مسئول فوریت‌های پزشکی 115 مهاباد همچنین گفت : در این مدت بطور میانگین روزانه 100 مورد با مرکز فوریت های پزشکی 115 شهرستان مهاباد تماس تلفنی برقرار و از این تعداد به طور متوسط 30 مشاوره تلفنی توسط تکنسین های فوریتهای پزشکی شهرستان انجام شده است.

وی تصریح کرد : با هدف افزایش توان علمی همکاران و با حمایت مالی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ، در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ، 10 میلیون ریال کتاب مورد نیاز مرکز فوریتهای پزشکی خریداری شد و در اختیار پایگاهها قرار گرفت.

بگفته مسئول فوریتهای پزشکی 115 شهرستان مهاباد ، زمان رسیدن بر بالین بیماران و آسیب دیدگان دراین شهرستان ، در مجموع به طور میانگین در نقاط مختلف شهری5 دقیقه و در جاده ها 8 دقیقه است.

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.