سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اطعام 5 هزار و 600 مددجوی اردبیلی در ماه مبارک رمضان

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۵ هزار و ۶۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اردبیل توسط ۱۱ مرکز نیکوکاری اطعام شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جلیل قدیمی در جلسه بررسی اقدامات حمایتی کمیته امداد به مددجویان شهرستان اردبیل در ماه مبارک رمضان اظهار داشت:‌ در ایام ماه مبارک رمضان 5 هزار و 620 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اردبیل توسط 11 مرکز نیکوکاری اطعام شدند.

وی با اشاره به اینکه تمامی هزینه‌های برپایی سفره‌های اطعام و افطار توسط خیران مراکز نیکوکاری تامین شده است، گفت: برای برپایی سفره‌های افطاری برای نیازمندان بالغ بر 562 میلیون ریال توسط این خیران هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل با اشاره به توزیع یک هزار و 500 سبد کالا در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان اردبیل افزود: خیران برای تهیه و توزیع این اقلام غذایی بیش از 600 میلیون ریال هزینه پرداخت کرده‌اند تا در این ماه مبارک خانواده‌های نیازمند بتوانند از این سبد غذایی بهره‌مند شوند.

قیامی با بیان اینکه 300 غذای گرم نیز بین مددجویان توزیع شده است، تصریح کرد: افراد خیر بابت تهیه این تعداد غذای گرم نیز بالغ بر 24 میلیون ریال مساعدت کرده‌اند که امیدواریم در روزهای باقیمانده از ماه مبارک رمضان نیز شاهد این مساعدت‌ها و کمک‌ها باشیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.