سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

تولید حدود 3 هزار اثر خوزستانی در جشنواره رضوی

مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: کودکان و نوجوانان خوزستاني در جشنواره رضوي نزديک 3 هزار اثر را توليد کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شنبدي اظهار داشت: از اين تعداد  825 اثر با موضوع «داستان‌نويسي»، 725 اثر با موضوع «شعر سرايي»، 275 اثر با موضوع «خوشنويسي»، 900 اثر با موضوع «نقاشي»، 80 اثر با موضوع «نشريه نگاري»، 145 اثر با موضوع «کاردستي» مي باشد.

وی افزود: از اين ميزان آثار 620 اثر به مرحله استاني جشنواره رضوي راه پيدا کردند که پس از داوري 124 اثر را در بخش هاي«داستان‌نويسي»، «شعر سرايي»، «خوشنويسي»، «نقاشي»، «نشريه نگاري»، «کاردستي»، «قصه‌گويي» و «معرفي شخصيت» انتخاب و به دبيرخانه کشوري معرفي  که به ياري خدا از برگزيدگان مرحله استاني اين جشنواره هم‌زمان با جشن‌هاي دهه کرامت تقدير خواهد شد.

شنبدی تصریح کرد: پس از انتشار فراخوان کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمين جشنواره بين‌المللي امام رضا (عليه‌السلام) از سوي کانون پرورش فکري در آذر‌ماه سال گذشته کودکان و نوجوانان خوزستاني عضو مراکز کانون با همراهي مربيان اين نهاد فرهنگي در 30 شهر استان با برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي، هنري، ادبي و مذهبي در جشنواره کودک و نوجوان رضوي با 8‌ موضوع شرکت کردند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.