سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

مصرف بنزین منطقه همدان از مرز ١١٥ میلیون لیتر گذشت

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، مصرف بنزین در سه ماه نخست امسال را ١١٥ میلیون و ٧٩ هزار لیتر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ صادق فریدی گفت: بهار امسال، ۲۹۳ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت‌گاز و نفت‌کوره (نیروگاهی و غیرنیروگاهی) در استان همدان مصرف شد که این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲۹ درصد کاهش داشته است.


وی افزود: مصرف بنزین در این بازه زمانی، ۱۱۵ میلیون و ۷۹ هزار لیتر بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال دو درصد کاهش نشان می‌دهد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان ادامه داد: میزان نفت‌گاز مصرفی در این منطقه در سه ماه نخست امسال با ٦ درصد کاهش از مرز ۱۴۲ میلیون لیتر گذشت.

فریدی اظهار کرد: میزان مصرف نفت سفید در ۹۳ روز گذشته به ٦ میلیون و ۹۶۲ هزار لیتر رسید که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال با هفت میلیون و ۲۳۰ هزار لیتر، چهار درصد کاهش داشته است.

وی اعلام کرد: نفت‌کوره مصرفی در دوره مورد بررسی در بخش غیرنیروگاهی یک میلیون و ۶۵۲ هزار لیتر و در بخش نیروگاهی ۲۶ میلیون و ۵۹۶ هزار لیتر بود که نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب ۶۰ و  ۸۰ درصد کاهش مصرف را نشان می‌دهد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، در پایان استفاده نیروگاه شهید مفتح از سوخت گاز طبیعی، اجرای طرح پیمایش و جایگزینی گاز با سوختهای مایع را از جمله عوامل مهم کاهش مصرف انواع فرآورده‌های نفتی در سه ماه نخست امسال اعلام کرد.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.