سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز،

دستگیری 80 نفر از عوامل توزیع مواد مخدر در شوش

از ابتداي امسال تاکنون بيش از 80 نفر از عوامل تهيه و توزيع مواد مخدر در شهرستان شوش شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرماندار شوش گفت: همچنين در اين مدت بيش از هفت کيلوگرم انواع مواد مخدر صنعتي و سنتي در اين شهرستان کشف شده است.

رضا نجاتي با اشاره به ضرورت ورود آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالي به مقوله آموزش جوانان و نوجوانان در جهت پيشگيري از روي آوري به مواد مخدر افزود : انجام اقدام فرهنگي و آموزشي از اهميت بسزايي در اين خصوص برخوردار مي باشد.

وي گفت: مراکز آموزشي با برنامه ريزي مناسب بر اساس مطالعات کارشناسي شده و استفاده از نظر استادان دانشگاه ، نسبت به ارائه راهکارهاي مبارزه با مواد مخدر اقدام کنند.

فرماندار شوش  افزود : شروع کار مبارزه با مواد مخدر از دانشگاه ها و مراکز آموزشي داراي تاثيرگذاري بيشتري خواهد بود، چرا که اين نهادها به صورت مستقيم با قشر جوان و نوجوان در ارتباط مي باشند.

وي با اشاره به تغيير رويکرد گرايش به مواد مخدر از نوع سنتي به صنعتي همچنين دسترسي آسان به اين نوع مواد گفت: بايد با توجه به تنوع انواع مواد مخدر، آگاهي جامعه و خانواده ها را بيشتر کرد.

نجاتي  انجام فعاليت هاي اجتماعي ، ايجاد زير ساخت هاي ورزشي در مناطق مختلف و آموزش را مهمترين اقدام در جهت مبارزه با مواد مخدر برشمرد.

فرماندار شوش :  همچنين از معرفي 31 نفر از بهبود يافتگان مواد مخدر به مراکز فني و حرفه اي شهرستان در راستاي گذراندن دوره هاي آموزشي و اشتغالزايي خبر داد.



انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۵ تير ۱۳۹۵
در روستای خویس که بزرگترین روستای بخش شاوور است امکانات ورزشی صفر است ..انتظار دارید جوانان به کدام سمت کشیده شوند.!!!!!! قابل توجه مسئولان شهرستان...ونماینده محترم