سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

میزان برداشت محصول در هر هکتاردر استان کرمانشاه پایین است

استاندار کرمانشاه گفت: به دلیل سنتی بودن کشاورزی در کرمانشاه، میزان برداشت محصول در هر هکتار پایین است که برای تغییر این روند مشغول برنامه ریزی هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رازانی گفت: در همین راستا مجموعه برنامه هایی برای گسترش سطح زیر کشت اراضی آبی و توسعه باغات و گلخانه ها در دست اجرا هستند. و با توجه به توافقات صورت گرفته طرح ها و پروژه های خوبی توسط نهادها و مجموعه های اقتصادی توانمند در دست اجرا هستند.

وی احداث مجموعه کشت و صنعت 4 هزار هکتاری در قصرشیرین توسط بنیاد مستضعفان را یکی از پروژه های بسیار مهم کشاورزی استان قلمداد کرد و گفت: این طرح بزرگ حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و شامل باغات وسیع مرکبات، گلخانه و نهالستان می شود.

این مدیر ارشد تصریح کرد: این پروژه بزرگ با سرمایه گذاری 250 میلیارد تومانی، دارای یک آینده اقتصادی درخشان است و از جمله طرح های بسیار مهم و غرورانگیز کشاورزی پس از انقلاب محسوب می شود.

استاندار کرمانشاه عنوان نمود: با توجه به منابع آبی طرح گرمسیری و وجود اراضی وسیع منابع طبیعی، در آینده می توان قطعات دیگری همانند مجموعه کشت و صنعت بنیاد مستضعفان در این منطقه اجرا کرد.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.