سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار امنیتی سوریه؛

4 مورد نقض آتش بس در ساعات گذشته/ پیشروی ارتش سوریه در حومه حمص

پیشروی‌های ارتش سوریه در حومه حمص از مهمترین اخبار امنیتی سوریه است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سانا، مرکز روسی ویژه نظارت بر آتش بس در سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در ساعات گذشته، چهار مورد نقض آتش بس از سوی گروه موسوم به جیش‌الاسلام رخ داده است و تروریست‌های این گروه با خمپارهف مواضع ارتش سوریه را  نزدیک مناطق حرستا، عربین، دوما و حوش قاره در حومه دمشق هدف قرار داده اند.

این مرکز در ادامه بیان کرد: گروه‌های تروریستی وابسته به جبهه النصره به تلاش های خود برای مانع تراشی در مسیر آتش بس در سوریه ادامه می دهند به طوری که مناطق حندارت، حاضر، زهرا، شیخ مقصود و خالدیه در استان حلب را با موشک و خمپاره هدف قرار دادند.

مرکز حمیمیم از حملات تروریست‌های جبهه النصره به مناطق بلالیه، زملکا، حتیته جرش و بحاریه در حومه دمشق و نیز منطقه رشا در استان لاذقیه خبر داد.

پیشروی ها و دستاوردهای مهم ارتش سوریه در حومه حمص

 یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: ارتش سوریه با همکاری نیروهای دفاع مردمی، مراکز داعش در حومه شرقی حمص را هدف قرار دادند و بر روستاهای مسیعید، مشیرفه و صالحیه مسلط شدند. همچنین در این عملیات ارتش سوریه کنترل مناطق رجم طویل، ارض کریز و نقطه 802 در شرق منطقه جب جراح را به کنترل خود درآوردند.

ضربات مهلک به داعش در شرق تدمر

جنگنده های ارتش سوریه مراکز داعش را در منطقه سخنه در شرق شهر تدمر هدف قرار دادند و ضمن انهدام ادوات دشمن ضربات مهلکی به تروریستها وارد کردند.

منطقه سخنه جاده امداد رسانی تروریستهای داعش محسوب می شود. این منطقه حلقه ارتباطی میان حومه حمص و دیرزور و رقه است.

حملات هوایی به مراکز داعش در خنیفیس

جنگنده های سوری همچنین مراکز داعش را در خنیفیس در جنوب شهر تدمر هدف قرار دادند که بر اثر آن تلفات و خسارات سنگینی به تروریستها وارد شد.

حملات توپخانه ای به مواضع تروریستها در غوطه غربی دمشق

ارتش سوریه با توپخانه، مراکز تجمع تروریستها را در منطقه دیرخبیه در غوطه غربی دمشق هدف قرار داد.

انهدام خمپاره اندازهای داعش در حویجه صکر

ارتش سوریه در منطقه حویجه صکر در دیرزور، خمپاره اندازهای داعش را هدف قرار داد و منهدم کرد. قبل از این عملیات ارتش سوریه، تروریستهای داعش با خمپاره منطقه هرابش در دیر زور را هدف قرار داده بودند.





انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.