سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

کسب رتبه نخست حقوق شهروندی توسط شركت توزيع نيروی برق استان يزد

شركت توزيع نيروي برق استان يزد از بین دستگاه های استان، با کسب 99.27 امتیاز، رتبه نخست در حوزه صيانت از حريم امنيت عمومی و حقوق شهروندی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدير عامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: تعیین سیاست ها و راهبردهای حقوق شهروندی، آموزش و توانمند سازی مدیران و کارکنان، اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان یزدی سه محور مهم در حقوق شهروندی است.

محمدرضا صحتی افزود: آگاهی بخشی و بروز بودن اطلاعات، از مهم ترین اصول ارتباط با مشترکان برق است که با ابزار های مختلف نظیر وب سایت، کانال ارتباطی در محیط مجازی، تلفن همراه و سامانه های متنوع خدمت رسانی انجام می شود.

وی عنوان کرد: بسیاری از خدمات با بهره گیری از فناوری های نوین به سهولت در اختیار شهروندان قرار گرفته و رضایت مندی مردم در این بخش را افزایش داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تشکیل کمیته تسهیل در خدمات شهروندی و کارگروه صیانت را از اقدامات تاثیر گذار در ارتقاء حقوق شهروندی خواند و بیان کرد: یکی از اهداف نهضت بهره وری آغاز شده در این سازمان، بهبود مستمر در فرآیندهای اجرایی است که افزایش رضایت مندی نتیجه اقدامات موثر کوچک و مستمر مجموعه کارکنان سازمان در بلند مدت را به ارمغان می آورد.

صحتی تعیین میزان رضایتمندی مشترکین از خدمات ارائه شده توسط شرکت را مهم برشمرد و گفت: با استفاده از ترسيم سند استراتژيک و بهره گيری از نتایج نظرسنجی و تعيين رضايت مندی مردم، گام های موثری در هدف گذاری بهتر در سيستم و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین برداشته شده است.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.