سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدم:بومی سازی هدف نهایی مسئولان ماشین سازی است

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی گفت:جذب بازیکنان بومی در تیم فوتبال ماشین سازی و معرفی این جوانان به فوتبال کشور هدف اصلی مسئولان این تیم است.

مجید اقدم در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط کنونی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اظهارکرد:خوشبختانه شرایط کنونی ماشین سازی قابل قبول است و شاید بتوانیم این تیم را جزء جوان ترین تیم لیگ برتر بنامیم. چرا که هدف این تیم جذب بازیکنان جوان است.

وی در ادامه افزود:ما باتوجه به نقاط ضعفی که در تیم داشتیم در بیشتر خطوط بازیکنانی را جذب و در این راستا جوانان جویای نامی را به این تیم جذب کردیم و سعی می شود که باز هم بازیکنان دیگری را به تیم بیاوریم.

اقدم درباره هدف گذاری مسئولان باشگاه نیز عنوان کرد:امسال هدف مدیریت باشگاه،حفظ تیم در لیگ است و رسیدن به رده های میانی جدول نیز با توجه به جذب بازیکنان بومی و جوان دور از دسترس نیست. در حال حاضر نگاه خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی به این مسئله مهم، جلب شده است که بازیکنان جوان و بومی را در این تیم به خدمت بگیرد.

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی عنوان کرد:ما برنامه های مناسبی برای تقویت تیم در لیگ شانزدهم داریم که این برنامه ها را اجرایی می کنیم.

وی یادآورشد:امیدوارم که ماشین سازی در لیگ شانزدهم ضمن ارتقاء جایگاه جدولی، دل هواداران پرشور تبریزی را شاد کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.