سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

اقدام خیر بوکانی در توزیع گوشت مرغ بین نیازمندان

یکی از خیرین شهرستان بوکان ، بیش از یک هزار قطعه گوشت مرغ منجمد را بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی این شهرستان توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بوکان گفت : به دنبال فراخوان مشارکت های مردمی در ماه مبارک رمضان ، یکی از افراد خیر این شهرستان یک هزار و 100 قطعه مرغ منجمد را به ارزش بیش از 85 میلیون ریال برای توزیع بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی بوکان ، در اختیار این نهاد قرار داد.

قادر درویشی افزود : گوشت مرغ اهدایی به همراه هفت تن و 500 کیلوگرم برنج خریداری شده به ارزش 30 میلیون و 825 هزار ریال که از محل کمک های مردمی در قالب سبدهای کالا تهیه شده بود ، بین یکهزار و 100 خانوار نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی بوکان توزیع شد.

درویشی اضافه کرد : مردم خیر شهرستان بوکان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 660 میلیون ریال برای اطعام نیازمندان این شهرستان اهداء کرده اند که مبلغ 575 میلیون ریال آن در طرح اطعام ، از خیرین بوکانی جمع آوری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بوکان اضافه کرد : به برکت این ماه مبارک ، تاکنون از 120 خانواده تحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه ، توسط مردم این شهرستان دیدار و دلجویی شده است.

وی اضافه کرد : در کمیته امداد امام خمینی بوکان ، 440 نفر از ایتام تحت پوشش 950 حامی قرار دارند که از مجموع آنها 450 نفر را حامیان بومی و بقیهرا حامیان غیربومی تشکیل می دهند.

گفتنی است ؛ هم اکنون هشت هزار و 721 نفر در شهرستان بوکان در قالب چهار هزار و 265 خانوار زیر پوشش حمایتهای کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.