سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

استاندار خوزستان؛ توزیع ناعادلانه ثروت عامل ایجاد فقر

استاندار خوزستان توزیع ناعادلانه ثروت را عامل ایجاد فقر در این استان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی اظهار داشت: خدمت به محرومین و نیازمندان از جمله مهم ترین افتخارات مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و امروز همه ما به این خدمت افتخار می کنیم.

وی با  اشاره به تحت حمایت بودن بیش از  ۹۷ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خوزستان تصریح کرد: با توجه به سرمایه های بسیار عظیمی که در استان وجود دارد، متأسفانه به دلیل توزیع ناعادلانه ثروت شاهد  فقر در استان هستیم.

شریعتی افزود: وجود این تعداد خانوار تحت حمایت کمیته امداد در خوزستان زیبنده استان نیست و باید سعی کنیم که این امر مرتفع شود.

مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان نیز با تقدیر و تشکر از عنایت استاندار نسبت به خانواده های تحت حمایت این نهاد، مهم ترین اولویت کمیته امداد در شرایط فعلی  را توانمندسازی و اشتغال مددجویان دانست.

وی بیان داشت: از جمله برنامه های مهم و اساسی کمیته امداد خوزستان توانمندسازی اقتصادی حمایت از  اشتغال های خرد است که دارای ارزش افزوده بالا و متناسب با شرایط جغرافیایی استان باشد.

موصلی با اشاره به نقش اساسی مردم در کاهش فقر و حمایت از محرومین جامعه  عنوان کرد: توسعه طرح ارزشمند اکرام ایتام و محسنین و اجرای طرح زکات از جمله طرح های اجرایی کمیته امداد در ماه رمضان است.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.