سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

مشارکت خیران در اجرای طرح اکرام ایتام در هندیجان

کمیته امداد امام خمینی(ره) هندیجان نیازمند مشارکت خیران در اجرای طرح اکرام ایتام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هندیجان گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین از طرح های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) است که هدف آن استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی هر چه بیشتر به نیازمندان است.

بهمن قنواتی افزود: این شهرستان دارای یک هزار و 500 خانواده زیر پوشش است که 250 نفر در طرح اکرام ایتام و محسنین نیازمند حمایت جدی خیرین این شهرستان هستند.

وی گفت: هم اکنون بخش عمده حامیان این دو طرح را خیرین خارج از هندیجان تشکیل می دهند که نیازمند مشارکت جدی خیران بومی برای حمایت از این افراد هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هندیجان افزود: ماهیانه مبلغ 120 تا 160 میلیون ریال از سوی حامیان کمک می شود که در مقایسه با تعداد ایتام با شرایط مطلوب فاصله دارد.

قنواتی  با بیان اینکه اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت گرفته گفت:در شهرستان های بزرگ در مناسبت های مختلف اطلاعات ایتام در معرض دید حامیان قرار می گیرد ولی در هندیجان با توجه به بافت خویشاوندی مردم، به منظور حفظ کرامت ایتام و مددجویان این اقدام را نمی توان بدین شکل انجام داد.

وی افزود: خیرین می توانند با مراجعه به کمیته امداد و پرداخت حداقل 300 هزار ریال به صورت ماهانه به حساب ایتام، اقدام به زیر پوشش قرار دادن یک یتیم کرده و یا در طرح محسنین شرکت کنند.

شهرستان هندیجان با جمعیت حدود 45 هزار نفر در جنوب خوزستان و در کنار خلیج فارس واقع است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.