سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدبیری: اردوهای منسجم تری را شاهد هستیم

سرمربی تیم ملی جوانان تنیس روی میز کشورمان گفت : خوشبختانه اردو های منسجمی را شاهد هستیم و امیدورایم با این شرایط به موفقیت برسیم.

صمد تدبیری سرمربی تیم ملی جوانان و نوجوانان تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ گوی سوالات شد .

وی ابتدا و در خصوص اردوی آماده سازی تیم های ملی نوجوانان و جوانان گفت :
اردویی که فعلا در حالا برگزاری است ، نخستین اردوی جوانان و نوجوانان کشورمان است که بازیکنان خود را برای حضور در مسابقات آسیایی تایلند آماده می کنند .

تدبیری افزود : خوشبختانه بازیکنان ما از آمادگی خوبی برخوردارند و به امید خدا پس از این اردو ، بازیکنان در اردویی دیگر در مازندران و یا خوزستان به تمرین می پردازند وسپس راهی چین می شوند تا بازیکنان با شرایط اردوی برون مرزی هم آشنا شوند .

سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان در ادامه اظهار داشت :
ما در مجموع  پنج اردو آماده سازی  داریم  که 3 اردوی آن تا پایان تابستان برگزار می شودوما پس از آن در 2 تورنومنت یکی در چین و دیگری در قزوین به میدان می رویم تا بازیکنان ما با بازیکنان اروپایی و آسیایی به رقابت بپردازند . پس از پایان این اردوها و مسابقات راهی تایلند می شویم تادر مسابقات اسیای به میدان برویم .

تدبیری در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا با روی کار آمادن فدراسیون جدید شرایط نسبت به قبل تغیری داشته است یاخیر عنوان کرد :
خوشبختانه اردوهای منسجم تری را شاهد هستیم . ما در اردو هایمان از دو بازیکن کره ای به همراه مربیشان  و 2 بازیکن بزرگ سال استفاده می کنیم .
همچنین در کنار بازیکنان از از دکتر تغذیه ، مربی بدنساز و روانشناس استفاده می کنیم تا با بازیکنان کار کنند و آن ها را آماده رقابت های بزرگ بکنند .

وی در ادامه ودر خصوص میزان آمادگی بازیکنان تیم ملی و توانایی آن ها برای تغیر رکورد ها  گفت : خیلی کار سختی پیش رو داریم اما خوشبختانه سال گذشته موفق شدیم تا در مالزی به رتبه چهارم آسیا دست پیدا کنیم و تیم هایی چون هنگ کنگ ، هند ، تایلند  و کره شمالی را از پیش رو برداریم . ما امیدورایم که بتوانیم این کار را تکرار کنیم و حتی رکورد بهتری را به جا بگذاریم اما کار سختی پیش رو داریم .

سرمربی تیم ملی نوجوان و جوانان کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا می توان این تیم را پشتوانه تیم ملی بزرگسالان دانست گفت :
قطعا ما بازیکنان خوبی داریم و باید اردو های شبانه روزی را پس از مسابقات آسیایی برگزار کنیم . خوشبختانه برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است و ما در آینده این اردو ها را با حضور بازیکنان نونهال و خردسال برگزار می کنیم . تا استعداد ها یمان را شناسایی کنیم .

تدبیری در پایان افزود : من معتقد هستم که نوشاد های زیادی در حال حاضر وجود دارند که می توان با برنامه ریزی های مناسب آن ها را شناسایی کرد و آن ها را آماده حضور در مسابقات کرد .
 
شایان ذکر است که مسابقات قهرمانی تنیس روی میز جوانان و نوجوانان آسیا از سوم مهر ماه سال جاری در تایلند برگزار می شود .
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.