سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

تقدیر از داوران مسابقات فرهنگی و هنری

آیین تقدیر از داوران مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر سال تحصیلی 95-94 برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مرتضی تمجیدی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این برنامه گفت: در این نهاد تربیتی سعی بر آن است در کنار آموزش های مرسوم، دانش آموزان در زمینه های فرهنگی و هنری نیز رشد نمایند و در همین راستا برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری یکی از برنامه های دامنه دار و مهم در این خصوص می باشد.

وی افزود : در این مسیر دشوار قدردان کسانی هستیم که با توجه به فقدان منابع مالی به خاطر حساسیت و همتی که دارند حاضرند به صورت شبانه روزی تلاش نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد : بسیاری از هنرمندان حاصل زحمات شما هنرمندان و داوران هستند که در سالهای آتی موفقیت و چهره شدن این عزیزان را خواهیم دید.

تمجیدی افزود: برای رشد و ارتقای این نوع فعالیت ها و نهادینه شدن آن در بین همه دانش آموزان باید کارهایی را انجام داد که از جمله تجزیه و تحلیل آثار، بازخورد نقاط ضعف و قوت و شناسایی مناطق غیر فعال در جهت ارتقاء فعالیتها و بهبود این برنامه ها اقدام گردد.کارهای گروهی بیشتر تأکید شود و از این منظر دانش آموزان بتوانند کار گروهی و تیمی را یاد بگیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان گفت: به رقم محدودیتها ، همکاران همیشه در صحنه بوده اند و این موفقیت جز حضور جدی کارشناسان و داوران میسر نمی شود و امیدواریم در سال های آتی نیز شاهد این همکاری باشیم.


انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.