سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف انبار تجهیزات دارویی غیرمجاز

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از شناسايي و کشف یک انبار داروی غیرمجاز و قاچاق شش میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ ولي الله گنجيان مقدم گفت : در اجرای طرح مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور در پي کسب خبري از منابع مخبرین مبني بر خرید و فروش تجهیزات دارویی غیرمجاز در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان آمل قرار گرفت. 

وی گفت:مأموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات پليسی ، فردی به هویت "ف -ق" را که در کار خرید و فروش تجهیزات دارویی غیرمجاز و قاچاق فعالیت داشت را دستگیر کردند. 

وی افزود: متهم تمامی تجهیزات دارویی را در منزلی خالی از سکنه و متروکه و غیربهداشتی نگهداری می کرد که ماموران بلافاصله پس از هماهنگی قضایی به محل عزیمت و متهم را دستگیر می‌کنند.

 سرهنگ گنجیات ارزش ریالی این تجهیزات را 6 میلیارد ریال تخمین زد و افزود: کالاهای مکشوفه ضبط  و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل ضمن اشاره به حساسیت اقلام دارویی از شهروندان خواست که از تامین این گونه اقلام از مبادی غیرمجاز خودداری نموده در جهت مبارزه با قاچاق کالا از طریق سامانه 110 و 197 با پلیس همکاری کنند.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۲ تير ۱۳۹۵
آمل یا زابل؟