سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

31 تیر ، آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره عکس خبری آذربایجان غربی

دومین جشنواره عکس خبری استان آذربایجانغربی همزمان با 17 مرداد ، روز خبرنگار در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت : علاقه مندانی که شرایط لازم را دارند ، می توانند در سه هفته آینده آثار منتخب خود را در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس به دبیرخانه جشنواره واقع در خانه مطبوعات آذربایجان غربی ارسال کنند تا زمینه شرکت آنان در جشنواره فراهم شود.

حجت الاسلام محمد باقر کریمی افزود : این جشنواره را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و خانه مطبوعات استان به صورت استانی برگزار می کند.

وی در خصوص شرایط شرکت در جشنواره اظهار داشت : حضور عکاس در رسانه های مجوزدار و انتشار در این نوع رسانه ، ارسال حداکثر پنج فریم برای تک عکس در هر بخش و سه مجموعه عکس به صورت آزاد از جمله این شرایط است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ، ارتقاء جایگاه عکاسی خبری در میان رسانه های استان ، آشنایی با فعالیت عکاسان در رسانه های خبری و افزایش وحدت و همدلی عکاسان خبری را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

بگفته حجت الاسلام کریمی ، دین و سیاست ، آموزش ـ فرهنگ و هنر ، ورزش و موضوعات اجتماعی چهار محور این جشنواره به شمار می رود.

آیین اختتامیه این جشنواره 17 مرداد ، همزمان با روز خبرنگار برگزار می شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.