سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

دستگیری سارقان نقاب پوش 60 باطری كاميون

سارقان نقاب پوش که با حفر تونل زير ديوار اقدام به سرقت 60 عدد باطری كاميون از كارخانه ای در قطب صنعتی شهركرد کرده بودند، دستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئيس پليس آگاهی استان چهارمحال و بختياری، از دستگیری سارقان نقاب پوش که با حفر تونل زير ديوار اقدام به سرقت 60 عدد باطری كاميون از كارخانه ای در قطب صنعتی شهركرد کرده بودند، در برگشت به محل سرقت خبر داد.

سرهنگ دوم محمدرضا محمدی مقدم گفت: در پي وصول گزارشی مبنی بر وقوع سرقت باطری كاميون از كارخانه ای در قطب صنعتی شهركرد بلافاصله كارآگاهان پليس آگاهي استان به اين محل اعزام  شدند.

وی افزود: با حضور كارآگاهان در محل مشخص شد سارق يا سارقان با ورود از طريق تونلی كه زير ديوار كارخانه حفر كرده بودند، 60 عدد باطری كاميون از انبار لوازم يدكی سرقت كرده اند.

محمدی مقدم ادامه داد: مأموران با اجرای طرح مهار و تعقيب، مراقبت و بررسی های دقيق متوجه شدند باند سه نفره سارقان در حالی كه نقاب به صورت داشتند، از طريق تونل حفر شده به كارخانه بازگشته و قصد دستبرد مجدد به انبار كارخانه را دارند كه در اقدامی غافلگيرانه هر سه سارق را دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند.

وی گفت: در بازجویی از متهمان مشخص شد هر سه سارق ساكن استان های همجوار و دارای سابقه سرقت هستند.

انتهای پیام/ض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.