سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس؛

فیلترینگ شدنی نیست/ شبکه اجتماعی داخلی راه اندازی می‌شود

حجت الاسلام پژمانفر، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، از راه اندازی شبکه اجتماعی ایرانی در فضای مجازی استقبال کرد.

حجت الاسلام "پژمانفر"، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم مشهد و کلات در گفت و گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی داخلی کاملا امن خواهند بود و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده می‌شوند، تصمیم برای راه‌اندازی ۳ شبکه اجتماعی ایرانی در فضای مجازی را مورد استقبال کمیسیون خود دانست.

حجت الاسلام پژمانفر ادامه داد: "فیلترینگ شدنی نیست و تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه نیز نتوانسته جلوی ورود محتویات تخریب‌گر را بگیرد به‌همین دلیل ایجاد شبکه‌های داخلی برای گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی و جلوگیری از بسیاری مضرات دیگر ضروری است.

وی تاکید کرد: شبکه‌های اجتماعی داخلی کاملا امن خواهند بود و رایگان در اختیار مردم قرار داده می‌شوند به‌همین دلیل معتقدم باید به ظرفیت‌های داخلی اعتماد و موجبات رشد آن‌ها را فراهم کرد. این شبکه‌ها در کنار فواید فرهنگی، چندین هزار شغل ایجاد خواهند کرد و با کیفیت بالاتر و ارزان‌تر مطالبات مردم را پاسخ خواهد داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی «شبکه ملی اطلاعات» به معنای منع مردم از شبکه‌های اجتماعی خارجی مانند تلگرام نیست و آن‌ها مختار به انتخاب هستند. کمیسیون فرهنگی مجلس حمایت خود را از این اقدام اعلام می‌کند و انتظار می‌رود وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جوانان خلاق ایجادکننده این شبکه‌ها به درستی حمایت کند". 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.