سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

گلاب پاشی آتش نشانان در اهواز

این بار آتشنشانان اهوازی نه برای خاموش کردن آتش بلکه برای خنک کردن مردم در روزی سوزان گلاب پاشی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی با توجه به وضعیت گرما در راهپیمایی روز قدس گلاب افشانی کردند.


امیر نجفی اظهار کرد: در یک حرکت نشاط برانگیز و مفرح سازمان آتش نشانی با مخازن آب خودروهای جدید اطفای حریق (سیستم تحت فشار روت فایر) در طول مسیر راهپیمایی در چهار نقطه مستقر شدند.

وی افزود: آنها در مخازن این خودروها گلاب مخلوط کرده و با توجه به گرما و خشکی بسیار زیاد هوا و از طرفی استقبال بی نظیر و مثال زدنی امت همیشه در صحنه و انقلابی کلانشهر اهواز، سیستم های اطفای حریق خود را فعال و با اجرای پاشش به صورت مه پاش در فضای بالای سر راهپمایی کنندگان همزمان با خنک کردن حاضران عطر دل انگیز گلاب را در فضای مقدس راهپیمایی منتشر کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: این حرکت مفرح و زیبا از سوی بسیاری از همشهریان و روزه دار حاضر در راهپمایی روز قدس مورد استقبال قرار گرفت و ضمن ابراز تشکر و قدردانی این صحنه ها را با دوربین های عکاسی و فیلمبرداری خود ثبت کردند.

نجفی بیان کرد: خوشحالم که هم پای مردم شهیدپرورمان در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس حاضر شدیم و توانستیم گامی کوچک ولی مؤثر و مفید در راه رضای خدا برداریم.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.