سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

تقدیر استاندار از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور گسترده و پرشور مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.

متن پیام قاسم سلیمانی به شرح زیر است: 

خداوند بزرگ و بلند مرتبه را شاکریم که بار دیگر به ما توفیق داد تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به پیروی از امام خمینی (ره) و لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، همراه و هم صدا با اقیانوس بیکران و خروشان امت اسلام، انسان های آزاده، آزاد اندیش، آزاد مرد، خیرخواه و حق طلب دنیا، در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در سراسر چهارمحال و بختیاری، فریاد حمایت از قدس شریف، برائت از رژیم صهیونیستی و اعلام انزجار از استکبار جهانی و حامیان آنان را به گوش جهانیان برسانیم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: فریاد رسای مردم روزه دار چهارمحال و بختیاری در روز جهانی قدس نشان از انزجار و نفرت از ددمنشی رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مقاومت اسلامی ملت فلسطین بود که عظمت، افتخار، اقتدار و عزت جامعه اسلامی را در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و انگلیس به نمایش گذاشت.
 
در بخش دیگری از پیام استاندار آمده است: امید دارم که این گونه حمایت های همه جانبه از مردم بی دفاع، مظلوم و ستمدیده فلسطین، برگ زرین دیگری بر مجموع افتخارات بشر دوستانه مردمان بام ایران بیافزاید.

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس، روز جمعه 11 تیرماه 95 همگام با امت اسلامی و با شرکت پرشور اقشار مردم روزه دار و بویژه جوانان و نوجوانان در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام/ض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.