سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

روز جهانی قدس، روز دفاع از اسلام و هویت جهان اسلام است

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: روز قدس، روز دفاع از اسلام و هویت جهان اسلام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به ۱۱ تیر ۲۵ رمضان‏المبارک‏ روز جهانی قدس،اظهار کرد: اشغال فلسطین، مقدمه اشغال اشغال دیگر سرزمین‌های اسلامی و سلطه بر جهان اسلام و ایجاد خاورمیانه بدون اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی افزود: رژیم جعلی و جامعه موزاییکی بی‌هویت اسرائیلی و صهیونیستی تهدیدی برای موجودیت بشریت و به ویژه جوامع اسلامی است.

خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به شهادت آیت‏الله صدوقی «چهارمین شهید محراب» توسط منافقین گفت: این شهید بزرگوار به تعبیر امام راحل فقیهی متعهد بود که بصیرت و زمان‌شناسی منحصر به فرد، او را در مسیر ولایت‌پذیری حقیقی قرار داد.

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به ۱۲ تیر ۲۶ رمضان‏المبارک‏ حمله ددمنشانه ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافری ایرباس ایران در خلیج فارس و شهادت ۲۹۸ سرنشین آن و روز افشای حقوق بشر آمریکایی‏، اظهار کرد: شهادت ۱۷ هزار نفر انسان بی‏گناه در اثر اقدامات تروریستی، شهادت بیش از ۲۰۰ هزار نفر و مجروحیت بیش از ۷۰۰ هزار نفر در جریان جنگ تحمیلی هشت ساله، شهادت بیش از ۱۳ هزار نفر و مجروحیت بیش از ۱۰۰ هزار نفر در اثر کاربرد سلاح‏های شیمیایی، شهادت بیش از ۴ هزار نفر از ماموران نیروی انتظامی و مرزی در راه مبارزه با مواد مخدر و نقض گسترده حقوق ملت ایران در اثر تحریم‏های ظالمانه و غیرقانونی، نشان از ژست دروغین حقوق بشری دولت آمریکا در قبال ملت ایران دارد.

وی افزود: نکته مهمی که نباید از آن غافل شد، این است که این اقدامات یا با مداخله و حمایت مستقیم یا غیرمستقیم مدعیان دروغین حقوق بشر به ‏ویژه آمریکا صورت گرفته‏اند.

خطیب جمعه ماهنشان تصریح کرد: به جرأت می‌توان گفت که هر یک از این جنایت‌ها، تاریخ ننگین و شرم‌آور آمریکا و امپریالیست جهانی است.

حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: تأسف بارتر و شرم ‌آورترین اقدام برخی نفوذی‌های داخلی در تطهیر چهره آمریکا بعد از برجام است.


انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.