سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

مرگ حتمی اسراییل با انقلاب اسلامی

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: انقلاب اسلامی تنها با نابودی اسرائیل آرام می شود و مطابق وعده مقام معظم رهبری رژیم اشغالگر قدس تا 25 سال آینده نابود می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام سید عبدالله حاجی صادقی ظهر امروز پیش از خطبه های نماز جمعه رشت که در مسجد مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد, با بیان اینکه قرآن بنی اسرائیل را مفسدان فی الارض معرفی می کند اظهار داشت: بنی اسرائیل به دنبال نابودی دیگران بودند و رژیم اشغالگر قدس 2 دوران قبل وبعد از انقلاب را پشت سر گذاشت.

وی با بیان اینکه رژیم اسرائیل قبل از شکل گیری انقلاب اسلامی فلسطینی ها را آواره می کردند بیان کرد: دوران رژیم اشغالگر قدس قبل از انقلاب دوران گردن کشی و زورگویی آنان بود.

جانشین نماینده ولی فقیه با بیان اینکه امام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد که از امت مظلوم فلسطین دفاع می کند اظهار کرد: امام اعلام کرد که این با اسرائیل می جنگد و این جنگ تا سقوط اسرائیل پایان ناپذیر است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روحیه انقلابی وجهادی مسلمانان شکوفا شد بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حرکت های آزادی بخش ودفاع از اسلام را در سراسر دنیا شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هرگونه حمایت های مالی و معنوی را از فلسطین انجام می دهد اظهار کرد: رژیم اسرائیل که روزی شعار  نیل  تا فرات را می داد امروز به فکر این است که چه طور نابود نشود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس می گوید اگر انقلاب اسلامی زنده بماند مرگ تدریجی ما حتمی است مطرح کرد: انقلاب اسلامی ما به تدریج استکبار جهانی و غده سرطانی آن را در منطقه نابود می کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیروزی ها و سربلندی های زیادی را به ارمغان اورده اظهار داشت: انقلاب اسلامی فرهنگ عاشورایی,فرهنگ علوی وفرهنگ فاطمی را تجسم می بخشد.

وی تصریح کرد:  امام حسین(ع) به ما یاد داد که اگر دین ما به خطر افتاد همه چیز خود را فدای دین کنیم ویاد گرفتیم اگر دنیا مقابل دین ما ایستاد مقابل تمام دنیا قرار بگیریم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی جز با مرگ رژیم اشغالگر قدس و نجات فلسطین آرام نمی شود بیان کرد: مقام معظم رهبری وعده داده تا 25 سال آینده رژیم اشغالگر قدس نابود می شود.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه 60 موسسه علمی, تحقیقاتی زیرمجموعه وزارت خارجه آمریکا که اکثرا از سهیونیست ها هستند فعالیت می کنند عنوان کرد: آن ها به دنبال این هستند که جان انقلاب را بگیرند و رگ های انقلاب را بزنند.

وی ولایت فقیه را یک هدیه الهی دانست وتاکید کرد: نه تنها ولایت فقیه بلکه خود رهبر نیز یک هدیه الهی است و خار چشم دشمنان است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: باید توجه خود را بیشتر کنیم و عناصر ماندگاری انقلاب را تقویت کنیم و مراقب نفوذ دشمن باشیم.



انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.