سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

حمایت از مظلوم آرمان انقلاب اسلامی بود/ آمریکا از اول هم قابل اعتمادنبود!

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: ما از مظلومان عالم حمایت می‌کنیم زیرا حمایت از مظلومان یکی از اهداف انقلاب اسلامی است و ما از مردم مظلوم یمن، سوریه و عراق هم حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آیت‌الله سیدیحیی جعفری ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مصلای امام علی(ع) کرمان گفت: باید از مردم کرمان به سبب شرکت در راهپیمایی امروز با دهان روزه وگرمای بیش از حد قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی، رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و مراجع عالی‌قدر تقلید و اندیشمندان به مرحله‌ای رسیده است که تمام مسائل را به خوبی می‌فهمد و درک می‌کند، عنوان کرد: ملت ایران 40 سال است که مشغول مبارزه است و قبل از انقلاب اسلامی نیز مبارزه و مجاهدت به شکل دیگری وجود داشت.

آیت الله جعفری تصریح کرد: آمریکای پلید به حرف‌هایی که می‌زند و معاهداتی که با دولت‌ها داشته است، پایبند نیست و روز اول هم پیش‌بینی می‌شد و این را رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

امام جمعه کرمان ادامه داد: برجام را امضا کردیم تا تمام تحریم‌ها از میان برداشته شود، اما سخنگوی رژیم آمریکا چند روز قبل گفت، به علت اینکه ایران از تروریسم حمایت می‌کند، مبادلات بانکی‌اش اصلاح نمی‌شود.

جعفری خاطرنشان کرد: رژیم پلید صهیونیستی را آمریکایی‌ها به‌وجود آوردند و فلسطین را اشغال کردند و جمع زیادی از فلسطینی‌ها شهید و یا مجروح شدند و یا مهاجرت کردند.

وی اظهارکرد: مردم مظلوم فلسطین با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند و شب و روز شهید می‌دهند، آن وقت آمریکای جنایتکار که ذره‌ای حقوق بشر را درک نمی‌کند و به آن عمل نمی‌کند به ما می‌گوید، حمایت ایران از حزب‌الله لبنان، حمایت از تروریسم است.



جعفری با اشاره به ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی توسط شبکه‌های مختلف مجازی وماهواره ای افزود: ملت ایران باید در برابر توطئه دشمنان هوشمند باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با قدرت ایمان و توسل به ائمه اطهار(ع) راه صحیح خود را استمرار بخشیم و از هیاهوهای مستکبران عالم ترس و بیم به خود راه ندهیم.

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه آمریکا در راس تروریست‌های عالم است و گروه‌های تکفیری را به‌وجود آورده است، عنوان کرد: همه فتنه‌ها و مفسده‌ها زیر سر صهیونیست بین‌الملل و آمریکا است.

وی با بیان اینکه امام علی(ع) می‌فرماید«اگر عقل، علم و صبر در شخص مسلمان و مومن باشد، ایمان این شخص کامل است»، اضافه کرد: قناعت کردن به معنای درست مصرف کردن است و افرادی که قناعت می‌کنند به سعادت دنیا و آخرت می‌رسند.

جعفری اظهار کرد: ما در استانی قرار داریم که آب کمی دارد و مسؤولان کوشیده‌اند و برنامه‌ریزی کرده‌اند و نگذاشته‌اند در استان کرمان مشکل اساسی پیدا شود و مردم هم باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

وی تصریح کرد: اگر در مصرف آب مراقبت نکنیم در آینده گرفتار مشکلات زیادی می‌شویم و باید تصمیم بگیریم قناعت را مورد توجه قرار دهیم و نعمت‌های ارزشمند خدا را درست مصرف کنیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.