سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز دوره جدیدی از مبارزات رزمندگان فلسطینی

دور جدیدی از مبارزات رزمندگان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس ستاد انتقاضه و قدس کشور امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در بوشهر گفت دور جدیدی از مبارزات رزمندگان فلسطینی با استفاده از راهبردهای تجهیزاتی، پشتیبانی و تاکتیک‌های عملیاتی در سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است.

سردار رمضان شریف با گرامیداشت این روز جهانی و با بیان اینکه نامگذاری روز جهانی قدس پیامدها و برکات مهمی برای سرزمین اشغالی داشته است گفت دستاورد نامگذاری روز جهانی قدس در 37 سال گذشته این است که هر سال در یکی از ماه‌های شریف و پر برکت موضوع قدس مطرح و به عنوان مسئله جهان اول اسلام در افکار عمومی پدیدار می‌شود.

 وی یکی از سیاست‌های رژیم اشغالگر قدس از 68 سال پیش تاکنون را به فراموشی سپردن موضوع فلسطین و اشغال قدس دانست و افزود در 68 سال پیش که رژیم اشغالگر قدس در سرزمین‌های مقدس مسلمانان در فلسطین مستقر شد مسلمانان، دانشمندان و علمای گوناگونی برای حمایت از مردم فلسطین طرح‌هایی مطرح کردند که هیچکدام از این طرح‌ها دوام و قوام نداشت و تنها نامگذاری روز جهانی قدس از سوی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران توانست که آزاد‌سازی قدس شریف را هر سال احیا و زنده کند.


سردار شریف گفت هر سال در آستانه روز جهانی قدس مبارزات مردم فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس تشدید می‌شود و در جراید و مطبوعات و افکار عمومی جهان موضوع قدس مطرح می شود که یکی از مهمترین برکات آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان است. سال گذشته 150 تحلیل و خبر پیرامون مسئله قدس و رویارویی مبارزات فلسطینی با رژیم صهیونیستی در جراید معتبر دنیا منتشر شد.

وی با بیان اینکه ایجاد گروهک‌های مختلف نتوانست موضوع فلسطین و جهان اسلام را خدشه‌دار کند افزود از خاکستر داعش و گروهک‌های ایجاد شده دودمان رژیم اشغالگر قدس را بر باد خواهد رفت.

انتهای پیام/ ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.