سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت در راهپیمایی روز قدس؛

فرهنگ انقلاب اسلامی شفافیت است/مردم به آرمانهای امام خمینی( ره) وفادارند

قاضی زاده هاشمی افشای فیش های حقوقی را یک ابزار دانست و گفت: این ابزار با انقلاب هماهنگ نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هاشمی وزیربهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز در راهپیمایی روز قدس در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگار جوان گفت: برای وجود فیش های حقوقی نجومی همه مقصرند و با قربانی کردن چند نفر نمیتوان مشکلات را حل کرد، این مسئله مربوط به دیروز و امروز هم نیست.

وی ادامه داد: با نگاه کردن  به 35 سال گذشته می‌بینیم هر وقت که با آرمانها فاصله گرفته ایم آسیب دیده ایم این شیوه افشاگری جز انقلاب نیست و یک ابزار است چرا که انقلاب به دنبال شفافیت بود.

وزیر بهداشت عنوان کرد: اگر هرکسی به خصوص مسئولان زیر ذره بین زندگی کنند و با کوچکترین خطایی مجازات شوند این مشکلات پیش نمی‌آید اما وقتی افشاگری به ابزاری تبدیل شود کارکرد اخلاقی ندارد و در نهایت هم چیزی گیر مردم نمی‌آید فقط مردم فکر می‌کنند همه ما دزد، جنایتکار و غارتگر هستیم و این به صلاح نظام نیست.

هاشمی با اشاره به فضاسازی اخیر در خصوص فیش های حقوقی نجومی در وزارت بهداشت بیان کرد: حرفهای ما هم به جایی نمیرسد وممکن است حمل برجانبداری و بی توجهی از افراد سودجو شود. افرادی که حرفشان برش دارد باید در این زمینه ورود کنند و به جای شعاردادن وارد عمل شوند.

وی اظهار داشت مردم ما به آسانی قانع نمی‌شوند و این سوال همیشه در ذهنشان مطرح است بنابراین باید تلاش کنیم تا افکار عمومی را قانع کنیم.


مردم به آرمانهای امام خمینی( ره) وفادارند
هاشمی حضور مردم در راهپیمیایی روز قدس را مثل همیشه عالی خواند و گفت: مردم ما مدافع مظلوم و مخالف ظالم هستند که این همان منطق انقلاب اسلامی است.

هاشمی با بیان اینکه صهیونست‌ها و تکفیریها در یک راستا گام برمی‌دارند، گفت: هردوی این گروه با اسلام ناب محمدی مقابله می‌کنند از طرفی حقوق بشر برای رژیم کودک کش که آلت دست مزدور و اربابان مدعی هستند معنا ندارند.

هاشمی افزود: پیام این حضور مردم کور کردن چشم دشمنان است و نشان می‌دهد مردم هنوز به آرمانهای امام خمینی وفادار هستند و مسیر را گم نکرده اند.


وزیربهداشت تصریح کرد: علاوه بر دفاع از فلسطینیان مظلوم؛ رهایی اولین قبله مسلمین از مشت آدمکش‌ها، هدف مردم ایران است و امیدواریم به کمک سایر مسلمانان این آرمان مقدس حاصل شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۱ تير ۱۳۹۵
بدون شک انسان ها نسبت به حقیقت وفادار خواهند بود