سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

به لرزه در آمدن ستون‌های کشورهای زورگو توسط مسلمانان در روز قدس

مسلمانان در روز قدس ستون‌های کشورهای زورگو را به لرزه در خواهند آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: مسلمانان در روز قدس بار دیگر با مشت‌های گره کرده ستون‌های کشورهای زورگو را به لرزه در خواهند آورد.

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد با اشاره به اینکه روز قدس نماد عدالت‌خواهی مسلمانان و آزادی خواهان جهان و مبارزه با کشورهای مستکبر است افزود: حضرت امام خمینی(ره) با ریزبینی این روز از ماه مبارک رمضان را انتخاب کردند تا اینکه مردم روزه‌دار دل‌ها و جسم خود را به مظلومان نزدیک ببینند.

وی با بیان اینکه قدس ریشه در باورهای مسلمانان دارد و بر هر مسلمانی وظیفه است تا در مقابل استکبار ایستادگی کند، گفت: مسلمانان در این روز بزرگ بار دیگر با مشت‌های گره کرده ستون‌های کشورهای زورگو را به لرزه در خواهند آورد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان افزود: رژیم اشغالگر قدس با حملات وحشیانه خود به مردم ستم دیده و مظلوم فلسطین راه ضعیف‌کشی را در پیش گرفته است و مسلمانان جهان با حضور میلیونی خود در راهپیمایی این روز بزرگ و سر دادن شعار نشان خواهند داد فلسطین و برادران مسلمان فراموش شدنی نیستند.

ناصری‌نژاد با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از کشورهای به ظاهر مسلمان در برابر دفاع از مظلومیت فلسطین سکوت کرده‌اند گفت: این کشورها تنها ادعای مسلمانی را دارند و برای به قدرت رسیدن هیچ‌گاه به فکر برادران دینی خود نبوده‌ا‌ند و قطعا سرنوشت خوبی را نیز در پی این قدرت طلبی‌ها نخواهند داشت.

وی با دعوت از مردم برای حضور حداکثری خود در راهپیمایی بزرگ فردا افزود: مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر با حضور چشم‌گیر و گسترده خود در راهپیمایی فردا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان جهانی خواهند کوبید و به دست‌نشانده‌های مستکبران در منطقه نشان خواهند داد تنها با وحدت و برادری می‌توان به آنچه برای کمک به انسانیت نیاز است رسید نه اینکه برای خواسته‌های خود زیر زور و بار مستکبران رفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، روز قدس ، لرزه ، ستون ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.