سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه موقت هندیجان گفت: شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس جزء واجبات به حساب می‌آید.

حجت‌الاسلام جعفر بنی‌سعید افزود: امروز ما شاهد هستیم دولت‌های به ظاهر اسلامی دست دوستی به طرف این غده سرطانی دراز کرده و از کنار موضوع بسیار مهم فلسطین به‌راحتی رد می‌شوند.

وی با بیان اینکه شرکت مردم در مراسم یوم‌الله قدس در سطح دنیا از اهمیت ویژه برخوردار است، گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس از واجبات است و مردم با حضور حداکثری لرزه بر بدنه رژیم خون‌آشام اسرائیل غاصب خواهند انداخت.

خطیب موقت جمعه هندیجان افزود: امام راحل در همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی اولین مساله مهمی که به آن  اهمیت فراوانی می‌داد فلسطین و قدس شریف بود که با روشن‌فکری و دیده باز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کرد.

بنی‌سعید  گفت: قدس شریف به یک ملت خاص تعلق ندارد بلکه قبله اول مسلمین و جایی است که پیامبر گرامی اسلام از این مکان به معراج رفته، به همین خاطر این مکان نزد مسلمانان جهان از جایگاه بسیار بزرگی برخوردار است.

وی افزود: امام راحل در یک جمله حجت را بر همه تمام کردند که روز قدس روز اسلام است، یعنی مردم به داد اسلام برسید و اجازه ندهید که قبله اول مسلمانان زیر چکمه‌های رژیم اشغالگر قدس باشد، زیرا این مسأله برای تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان سنگین است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.