سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اجرای طرح تولید آبزیان پرورشی در قفس

مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: تولید آبزیان پرورشی در قفس به عنوان یک طرح نو در اصفهان به اجرا گذاشته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا عباسی  اظهار داشت: اجرای طرح رهاسازی ماهیان سردآبی و گرم آبی در دریاچه‌های پشت سد یکی از طرح‌های مدیریت شیلات استان اصفهان از گذشته تا به حال بوده است.

وی بیان داشت: اجرای طرح‌های نوین آبزی پروری در منابع محدود آبی استان، با هدف استفاده مفید و موثرتر از  اهدافی است كه در این راستا می‌توان به «طرح پرورش ماهی در قفس» اشاره کرد.

مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی اصفهان اضافه کرد: می‌توان با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب و انتخاب بهترین مكان اجرای این طرح در سطح استان اصفهان گام بلندی در جهت افزایش آبزیان برداشت.

مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی اصفهان ادامه داد: تولید سالانه حدود ۹۰۰ تن ماهی از این منابع با رهاسازی بچه ماهی و تولیدات طبیعی این منابع در استان اصفهان بخشی از سهم آبزی پروری استان را به خود اختصاص داده است.

عباسی اضافه کرد: با استقرار قفس در دریاچه‌های پشت سد و آب بندان‌های استان و تغذیه دستی ماهیان و به طور کل مدیریت کردن در زمان، تعداد و نوع گونه ماهی با توجه به شرایط کمی و کیفی آب می‌توان گام جدی دیگری در راستای تولید آبزیان پرورشی و اشتغالزایی و کسب در آمد برداشت.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.