سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

فرماندار کاشان خواستار حضور با شکوه مردم در مراسم روز قدس شد

معاون استاندار و فرماندار کاشان از مردم شهید پرور ایران اسلامی و دارالمومنین کاشان دعوت کرد تا در راهپیمایی روز قدس ودر حمایت از مردم مظلوم فلسطین شرکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مومنیان گفت: دوراندیشی و ابتکار هوشمندانه آن امام راحل در نامگذاری این روز موجب جهانی شدن آرمان‌های فلسطین ، تضعیف رژیم صهیونیستی شده و تمام تلاش‌های جبهه استکبار را برای در امان نگه داشتن این رژیم اشغالگر با ناکامی و شکست مواجه ساخته است.

وی تأکید کرد: روز قدس یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین جهان است.

فرماندار اظهار داشت: امروز دیگر روز قدس، روز فلسطين به تنهايي نيست بلکه روز اسلام و روز مستضعفان و مظلومان جهان است، روز جهانی قدس روز اميد و جهاد همه امت‌هاي مظلوم است.

مومنیان گفت: مردم همیشه در صحنه شهرستان کاشان نیز در روز قدس با شرکت با شکوه خود در راهپیمایی روز قدس همپای مردم ایران و جهان نشان خواهند داد که همواره از تلاش های آزادیخواهانه مردم جهان به خصوص مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین حمایت نموده و یاور و همراه آنان هستند.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.