سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

استفاده از توان دستگاه‌ها برای تغییرات مثبت در حوزه بانوان آبادان

استفاده از توان و پتانسیل های موجود در دستگاه‌های دولتی برای ایجاد تغییرات مثبت در حوزه بانوان و خانواده لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دبیر کمیسیون امور بانوان آبادان  در نشست جمعی از بانوان فرهنگی و اجتماعی شهرستان آبادان گفت: کانون بانوان و خانه سازمان های مردم می تواند به عنوان محلی برای استفاده از ظرفیت های محلی در راستای هم اندیشی، تبادل افکار و برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های گسترده در سطح شهرستان مورد توجه و بهره وری قرار گیرد.

مهساالسادات محسن فر با بیان اینکه بانوان آبادانی حضور چشمگیر خود را در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نشان داده اند، افزود: چنانچه زمینه های لازم برای ظهور و بروز استعدادهای بانوان فراهم شود آنان می توانند عملکرد مؤثرتر و فراگیرتری را در حیطه های مختلف از خود نشان دهند.

وی شرکت در دو دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نمونه بارزی از حضور فعالانه و گسترده بانوان آبادانی به عنوان بخش اعظمی از جامعه شهری بود.

دبیر کمیسیون امور بانوان آبادان  گفت: هم اندیشی بانوان و تلاش در جهت استفاده از پتانسیل های موجود در دستگاه‌های دولتی می تواند منجر به هم افزایی و تغییرات مثبت در حوزه زنان و خانواده شود.

محسن فر با تاکید بر وجود ظرفیتهای فراوان برای رونق اشتغال بانوان در آبادان و اهتمام دولت در حمایت از سازمانهای مردم نهاد گفت: با توجه به سیاستها و رویکرد دولت و تحقق سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر درون زا بودن و عدالت محور بودن طرحها، شایسته نیست که این ظرفیت ها نادیده گرفته شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.