سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

تکلیف امّت مسلمان خروش اسلامی در روز قدس است

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز قدس تأکید کرد: تکلیف امّت مسلمان، خروش اسلامی در روز قدس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، ضمن دعوت از مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان برای حضور پرشور و شکوه در راهپیمایی این روز خاطرنشان کرد: فریاد رسای روزه‌داران در راهپیمایی روز قدس امیدبخش برای فلسطینیان، هشداری به حکومت‌های خودباخته، مایه یأس صهیونیست، اعلام بیزاری از ستمگران و تجدید عهد با آرمان های بلند اسلام عزیز است.

متن پیام حجت الاسلام‌ محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به شرح زیر است:

بِسمِ‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
سُبْحانَ الَّذي أَسْري‏ بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَي الْمَسْجِدِ الْأَقْصَي الَّذي بارَکْنا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آياتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّميعُ الْبَصيرُ (سوره اسرا/ آیه 1)
جمعه آخر ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است تا اهل ایمان و روزه‌داران و مهمانان گرامی پروردگار در یک عرصه جهادی قرار گیرند و نگاهی به جهان اسلام و جهان استکبار داشته باشند. نقشه‌های استکبار علیه خود را بازخوانی نموده و جهان اسلام را از طعمه زورمداران شدن، باز دارند.
قدس امسال در شرایطی پیش روی ماست که متأسفانه جهان اسلام گرفتار تفرقه، گرفتار تروریسم، گرفتار حکومتهای خودباخته و گرفتار رنج و مصائب مسلمانان در عراق و سوریه و یمن و بحرین و نیجریه و افغانستان و غیره می‌باشند.
این شرایط ممکن است به ضعف روحیه اسلامی مسلمانان بویژه فلسطینیان آواره بیانجامد و ممکن است به امید در جامعه استکباری و صهیونیسم منجر شود. هر چند آن ضعف و آن امید هیچ یک جایگاه واقعی ندارد و طبق وعده الهی پیروزی قطعی ان‌شاءالله قریب الوقوع برای مقاومت و برای مسلمانان خواهد بود و غاصبین و ظالمین هستند که بزودی نابود خواهند شد امّا تکلیف اسلامی مسلمانان خروش اسلامی است. تکلیف روزه‌داران بویژه در ایران اسلامی که امروز اُم‌القرای اسلام است، به صحنه آمدن و فریاد بیداری و مقاومت سردادن است.
روز قدس و فریادهای رسای روز‌ه‌داران هم امیدبخش برای فلسطینیان است و هم هشدار به حکومتهای خود باخته منطقه است و هم یأس صهیونیسم و اربابان آنها را درپی دارد و هم اعلام بیداری و بیزاری از جنایتهای ظالمان و ستمگران است و هم وفاداری به آرمانهای بلند اسلام عزیز است و از همه مهمتر اعلام به جهانیان که ما برای فریب و توطئه مستکبران در متفرق کردن جهان اسلام ارزشی قائل نیستیم و همچنان به آینده روشن و پیروزی قریب الوقوع و نصرت الهی دل بسته و از جهاد و مقاومت دست نخواهیم کشید.

نَصر من الله و فتح قریب
مرگ بر آمریکای مردم فریب
 
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد
محمدعلی نکونام
9/4/1395

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از ساعت 11 صبح امروز جمعه 11 تیرماه 95 و همگام با امت اسلامی در 123 نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان طی پیامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.