سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

افتتاح چند طرح برق رسانی روستایی

با افتتاح چند طرح برق رسانی روستایی ، مشکل افت ولتاژ یک هزار و 300 خانوار در روستاهای شهرستان ریگان استان کرمان برطرف شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین کرامتی پور رئیس اداره برق شهرستان ریگان گفت: دراین طرحها هفت و نیم کیلومتر شبکه انتقال 20 هزار ولتی اجرا و 11دستگاه ترانس برق و یک دستگاه اتو ترانس نصب شد .

وی افزود: برای اجرای این طرحها بیش از 6 میلیارد و هفتصد میلیون ریال هزینه شد.
رئیس اداره برق شهرستان ریگان افزود :سال گذشته بیش از 90روستای بالای 20خانوار در این شهرستان از نعمت برق بهره مند شدند و دراین سال شهرستان ریگان رتبه نخست کشوری را در بحث برق رسانی به روستاهای محروم کسب کرد .
دراین مراسم حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم چهار شهرستان شرقی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: برق رسانی به تمام روستاها و مناطق عشایری شهرستان ریگان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با تفاهم نامه ای که بین وزارت نیرو وکمیته امداد امضا شده است به زودی با کمک کمیته امداد نیروگاههای کوچک خورشیدی در مناطق محروم و دورافتاده شهرستان نصب میشود که مالکیت آنها در اختیار خانواده های تحت پوشش کمیته امداد است و وزارت نیرو برق تولیدی را از این خانوارها خریداری می کند و در اختیار روستائیان و عشایر قرار میدهد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: افتتاح ، برق رسانی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.