سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسامی مطرح شده صرفاً گمانه زنی است:

رضایی:آزادکاران ملی پوش 15 روز مانده به المپیک مشخص می شوند

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت:ترکیب تیم ملی کشتی آزاد اعزامی به المپیک ریو پانزده روز مانده به آغاز این رقابت ها رسما اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی رضا رضایی با بیان این مطلب افزود: جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد برای بررسی شرایط اوزان حاضر در جام سرکسیان بویژه وزن های 65 و 125 کیلوگرم دیروز برگزار شد.
وی ادامه داد: مهمترین تصمیمی که در این زمینه گرفته شد برگزاری مسابقه انتخابی سه از دو بین کمیل قاسمی و پرویز هادی بود.
رضایی تصریح کرد: این تصمیم به این دلیل بود که با توجه به ارزیابی های  صورت گرفته هر دو کشتی گیر نتوانستند در رقابتهاي خارجي گذشته نظر متولیان فنی کشتی را جلب کنند و در عين حال هركدام داراي سوابق عملكردي خاص خود هم هستند. از اينرو فرد المپیکی باید در مسابقه انتخابی که زمان آن بزودی اعلام می شود خودش را ثابت کند.
وی در مورد شرایط وزن 65 کیلوگرم هم گفت: شورای فنی تشخیص داد که نیازی به ارزیابی مجدد در این وزن نیست و کادرفنی طبق فرآیند نفر المپيكي را پانزده روز مانده به آغاز این مسابقات معرفی می کند.، هنوز در این وزن هیچ کشتی گیری المپيكي نیست و اسامی مطرح شده در مورد این وزن گمانه زنی است.
سخنگوی فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: طبق فرآیند فرنگی کاران و آزادکاران حاضر در المپیک پانزده روز مانده‌ به آغاز این مسابقات معرفی می شوند و اعلام اسامی قطعی به دلایل مختلف قبل از این زمان صحیح نیست و از نظر فدراسیون کشتی رسمیت ندارد.
وی در پایان گفت: عدم اعلام اسامي قطعي كشتي گيران المپیکی، در کاهش انگیزه آنها تاثیر گذار نخواهد بود چون خود كشتي گير از وضعيتش در تيم ملي آگاه است و موقعيت خود در تيم ملي را درك مي كند و هم اكنون نيز همه نفرات مدعي با جديت و انگيزه بالاي  تمرينات خود را در هر دو رشته آزاد و فرنگی برای حضور در المپیک دنبال مي كنند.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.