سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریک دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین انتخاب مجدد لاریجانی را بره عنوان رئیس مجلس

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین در پیامی انتخاب مجدد علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، خالد عبدالمجید، دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین با صدور پیامی انتخاب مجدد علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران

با مسرت فراوان خبر انتخاب مجدد جنابعالی را به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی ایران دریافت نمودم. بدین مناسبت از طرف خود و به نمایندگی از دوستانم در فرماندهی از طرف پرسنل و رزمندگان جبهه مبارزه مردمی فلسطین، صمیمانه ترین تبریکات را حضور جنابعالی، اعضای مجلس شورای اسلامی و ملت برادر ایران تقدیم می نمایم و برای شما صحت و تندرستی روزافزون و برای مجلس محترمتان پیشرفت و موفقیت هر چه بیشتر آرزومندم.

ما در جبهه مبارزه مردمی فلسطین و همچنین ملت شریف و بزرگ فلسطین، نقش تاریخی جنابعالی را در حمایت از مبارزه ملت فلسطین و در مقابله با اشغالگر صهیونیسم به دیده افتخار می نگریم و این نقش را ارج می نهیم. حمایت ها، پشتیبانی ها، فعالیت ها و اقدامات جنابعالی تاثیر بزرگی در تقویت جهاد ملت ما علیه اشغالگر ظالم داشته است.

مجددا حضور جنابعالی و ملت وفادار ایران تبریک عرض می کنم و امیدوارم در سایه رهبری حکیمانه و شجاع انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (حفظه الله) سربلند باشید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.