سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

پیام تسلیت فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در پی شهادت 3تن از محیط بانان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی با حضور در جمع محیط بانان فعال و سخت کوش استان،شهادت مظلومانه 3تن از محیط بانان استان های هرمزگان و فارس را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ مهندس مستقیم در این نشست ضمن اشاره به شهادت مظلومانه 3 تن از محیط بانان زحمتکش استان های هرمزگان و فارس که در دفاع از میراث طبیعی و حیاط وحش به شهادت رسیدند گفت:وظیفه خطیر و مقدس صیانت از میراث طبیعی و حیات وحش کشور همواره با ایثار و از جان گذشتگی محیط بانان همراه بوده است.

وی افزود: محیط بانان اثبات کرده اند که تا پای جان و با نثار خود در این راه گام برمی دارند و اجازه تخطی به طبیعت و نابودی حیات وحش به نابودگران و سوداگران حیاط وحش نمی دهند.

وی گفت :شهادت در راه حفاظت از انفال الهی آرزوی قلبی ما محیط بانان می باشد و باب شهادت هیچوقت بر روی محیط بانان بسته نیست و نخواهد بود و تا متخلف و متجاوزی در عرصه های طبیعی و زیستی کشور باشد جانبازی و شهادت هم هست.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اظهار کرد:ما در راه حفاظت از محیط زیست کشور عزیزمان ایران از جان خویش هم خواهیم گذشت و اهل معامله با متخلفین نخواهیم بود.

مهندس مستقیم خاطر نشان کرد: بعد از پایان جنگ تحمیلی باب شهادت فقط برای چندین ارگان نظامی و امنیتی باز است و ما هم به عنوان یکی از ارگان های شبه نظامی در زمره این بزرگواران قرارداریم باعث افتخار ما محیط بانان نیز می باشد.

وی گفت: تا آخرین نفس از عرصه محیط زیست کشورمان حفاظت خواهیم کرد و گواه این ادعا، شهادت بیش از 119 نفر از محیط بانان کشور می باشد که در راه حفظ و حراست از محیط زیست شجاعانه ایستادگی کرده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.