سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

كشف محموله دو ميلياردی كالای قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی استان ازتوقيف يك محموله قاچاق به ارزش تقريبي دوميليارد ريال در شهرستان ايجرودخبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار" عليرضا صالحي" افزود : در راستاي مبارزه با انواع قاچاق كالا، ماموران انتظامي شهرستان ايجرود حين كنترل خودرو هاي عبوري در سطح شهرستان ايجرود به يك دستگاه اتوبوس مشكوك ودستور ايست صادر كردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو ماموران در بازرسي از آن 10هزار و 159ثوب لباس خارجي ، 6 طاقه پارچه و 180دستگاه گوشی تلفن همراه خارجي قاچاق را كه در داخل خودرو جاسازي شده بود كشف كردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه ارزش تقريبي كالاهاي كشف شده بيش از دو ميليارد ريال است ، گفت :در اين راستا دو متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضائي شدند.

سردار صالحي با بيان اينكه يكي از راههاي ارتقاء و تفويت اقتصاد مقاومتي برخورد قاطع و مقتدرانه با قاچاق است افزود : پليس در اجرای فرامين مقام معظم رهبری با تمام وجود با ورود و عرضه كالاي قاچاق مبارزه مي كند.

وی به شهروندان توصيه كرد: به منظور حمايت از توليدات داخلي و مبارزه با قاچاق از خريد واستفاده از كالاهای قاچاق خوداري وموارد مشكوك را با فوريت هاي پليسي 110اطلاع دهند .


انتهای پیام/ن

برچسب ها: کشف ، محموله ، قاچاق ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.